Specjalista wsparcia partnerów biznesowych [Poland]


 
Treść oferty

Dla Naszego Klienta - firmy o globalnym zasięgu z niemieckim kapitałem, wspieramy rozwój zespołu SSC HR, w związku z tym poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę i procesowanie działań administracyjnych w zakresie kontaktu z partnerami biznesowymi.

Stanowisko: Specjalista ds. administracji i wsparcia partnerów biznesowych

Miejsce pracy: Katowice, praca w systemie hybrydowym.

Zakres zadań:

  • procesowanie danych partnerów biznesowych (zarówno dostawców jak i klientów firmy),
  • koordynowanie globalnych struktur dla spółek firmy w zakresie partnerów biznesowych,
  • wsparcie zespołu w procesowaniu faktur oraz analiza monitów,
  • współpraca z działem logistyki, zakupów, sprzedaży, księgą główną oraz z działem podatkowym.
Wymagania
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • doświadczenie w obszarze administracji, praca z dokumentacją,
  • znajomość programów pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy i proaktywna postawa,
  • umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dostępność do podjęcia pracy od zaraz,
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego niemiecki oraz chęć nauki,
  • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
Korzyści
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji,
  • pracę w środowisku międzynarodowym,
  • elastyczny czas pracy, pracę hybrydową (po okresie wdrożenia),
  • dzień wolny w dniu urodzin,
  • pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, kartę sportową,
  • Employee Assistance Program czyli program wsparcia psychologicznego dla pracowników, wsparcie menedżerskie oraz wsparcie dla pracowników/rodziców,
  • szkolenia, również w tym językowe,
  • wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji swoich pomysłów,
  • współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz“ i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na https://www.grafton.pl/pl/job-search

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال